قوانین تعمیرگاه پارت ایران

    • تحویل دستگاه جهت تعمیر و رفع عیب به پارت ایران به منزله اعتماد کامل به تخصص و دانش فنی این مجموعه میباشد.
    • توجه: مسئولیت 100% عیوب احتمالی دستگاه قبلا باز شده به عهده مشتری می باشد.
    • پارت ایران هیچگونه مسئولیتی درقبال اطلاعات شخصی و هارد دستگاه ندارد./ اعتبار این قبض فقط و فقط یک ماه از تاریخ صدور میباشد.
    • تعیین هزینه تعمیر در زمان تحویل مقدور نیست و اجرت تعمیر لپ تاپ تا 130,000 تومان و تعمیر تبلت تا 60,000 تومان بدون هماهنگی انجام میگردد.
    • این مرکز به دلیل محدودیت قطعات ، هیچگونه تعهدی نسبت به تامین 100% درصدی قطعات دستگاه مشتری ندارد./ سفارش هرنوع قطعه مستلزم همکاری در زمان جهت سفارش کالا میباشد.
    • مدت رفع عیب دستگاه 7 تا 15 روز کاری پس از تحویل دستگاه به پارت ایران می باشد. (تحویل دستگاه به پارت ایران به منزله قبول معیوب بودن دستگاه ودرخواست رفع عیب میباشد)
    • مشکل برطرف شده دستگاه (فقط لپ تاپ) به مدت یک ماه از تاریخ فاکتور ،با ارائه فاکتور و مخدوش نشدن برچسب گارانتی،گارانتی می باشد.
    • در برخی موارد به دلیل خارجی بودن قطعات و نبود کالا و همچنین مشکلات ارسال از خارج از کشور (گمرک)مدت زمان خدمات به شما 60 تا90 روزکاری به طول می انجامد.
  • در صورت توقف مراحل تعمیر توسط مشتری و انصراف از تعمیر،هزینه کارشناسی طبق تعرفه(حداقل = 25,000 تومان) گرفته می شود.
ارتباط مستقیم با کاربران

فروشگاه اینترنتی پارت ایران به‌دنبال رضایت کامل مشتریان خود است. اگر به هر دلیلی نتوانست انتظار شما را برآورده کند، لطفاً با پرکردن و ارسال فرم پیشنهاد و انتقاد دلیل ناخرسندی خود را به فروشگاه اینترنتی پارت ایران اطلاع دهید.