laptop-upgrade

ارتقای لپ تاپ در اصفهان و افزایش سرعت نوت بوک قدیمی

آیا از کندی سرعت لپ تاپ قدیمی خود رنج می‌برید ؟ معمولا برخی از افراد اولین راه حلی که به ذهنشان می‌رسد خرید لپ تاپ جدید هست. صبر کنید ! این تنها راه افزایش سرعت کامپیوتر قدیمی شما نمی‌باشد. کند شدن نوت بوک به این معنی نیست که برای بهبود سرعت ، آن را تعویض کنید. افزایش سرعت یکی از دلایل ارتقای لپ تاپ است. شما می‌توانید با صرف هزینه اندک ، سرعت دستگاه قدیمی خود را ارتقا دهید. یکی از بهترین روشهای افزایش سرعت ، اضافه کردن هارد جامد یا همون حافظه SSD به دستگاه می باشد. سایر موارد را در ادامه این مقاله دنبال کرده و با هزینه های خدمات پارت ایران آشنا شوید.

افزایش سرعت لپ تاپ قدیمی ,  پارت ایران

بزرگترین انگیزه افراد جهت ارتقای لپ‌تاپ ، افزایش سرعت ویندوز و نرم افزارها می‌باشد. یک سری راه حل‌های موقتی و نرم افزاری برای این مورد وجود دارد. ولی دائمی نیست و به طور موثر عملکرد سیستم شما را افزایش نمی دهد. زمانی که شما برای ارتقای سرعت ویندوز لپ تاپ اقدام می‌کنید، اولین موردی که جلب توجه می‌کند ، افزایش چشمگیر سرعت لپ تاپ است.

ممکنه برای شما هم پیش اومده باشه که نتونستید ویندوز 10 روی لپ تاپ قدیمی خودتون نصب کنید . آیا می‌دونستید که این مشکل به راحتی قابل حله؟ اما چطوری؟ پس با ما همراه باشید تا روش‌های ارتقای سرعت رایانه‌های قابل حمل را برای شما بازگو کنیم.

نصب هارد SSD جهت افزایش سرعت ویندوز

قبلا برای شما در مورد حافظه اس اس دی به صورت کامل توضیح داده ایم. مقایسه SSD با هارد دیسک معمولی مانند تفاوت یک خودروی مسابقه ای فرمول یک با کامیون است. تاحالابه این فکر کردید که چرا این قدر سرعت SSD نسبت به هارد مغناطیسی بالاتره؟ مهمترین علتش اینه که اس اس دی فاقد بخش‌های مکانیکی و متحرک است. بنابراین سرعت خواندن / نوشتن آن تا چندین برابر افزایش پیدا می‌کنه.

اگر دوست دارید ویندوز شما در کمتر از 30 ثانیه بارگذاری بشه ، به شما پیشنهاد می‌کنیم این حافظه ها را برای دستگاه قدیمی و جدید خود استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای هارد اس اس دی ، مقاومت در برابر ضربه است. بنابراین بهترین گزینه برای ارتقاء لپ تاپ است.

یکی از بهترین راههای جوان سازی و ارتقای سرعت هر لپ تاپ یا رایانه شخصی نصب هارد جامد است. SSD ها روی لپ تاپ های قدیمی Lenovo ThinkPad گرفته تا رایانه های قدیمی غبار آلود Dell کار می‌کنند و نتایج نصب آن ، همیشه ارزشمند هستند. زمان بوت سریع تر شده و اقدامات خواندن / نوشتن به طرز چشمگیری سرعت می‌گیرد. حتی ارزان ترین پردازنده ها با یک SSD که در کنار آنها کار می‌کند ، احساس زنده بودن می کنند.

زمانی که هارد SSD بر روی دستگاه قدیمی نصب کردید ، متوجه می‌شوید که سرعت آن با دوران هارد دیسک مغناطیسی ، اصلا قابل مقایسه نیست. برای همین پارت ایران به شما پیشنهاد می‌کند که برای ارتقای دستگاهتان حتما SSD را امتحان کنید.

ارتقای ظرفیت RAM جهت اجرای برنامه‌های سنگین

هر نرم افزار برای اجرای مناسب ، حداقل ظرفیت RAM مشخص کرده است. به عنوان مثال نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ و پریمیر برای اجرا به حداقل 8 گیگابایت RAM نیاز دارند. اگر ظرفیت حافظه رم شما 4 گیگابایت باشد ، اجرای این نرم افزارها به شدت کند پیش می رود. مخصوصا اگر بخواهید یک خروجی ویدیو از پریمیر بگیرید واقعا کلافه می‌شوید. امروزه ظرفیت 8 تا 16 گیگابایت برای انجام اکثر کارها ایده آل می‌باشد. شما با ارتقای حافظه موقت لپتاپ ( RAM ) می‌توانید برنامه ها را بدون هنگی اجرا کنید.

اگر از نرم افزارهایی که پردازش سنگین دارند استفاده می‌کنید، به حداقل ظرفیت حافظه RAM 8 گیگابایت و بالاتر نیاز دارید. همچنین با ارتقای رم شما می‌توانید چندین برنامه سنگین را به صورت همزمان و بدون مشکل اجرا کنید.

ifixit.com

ارتقای درایو نوری (Optical Drive):

اگر از حافظه اس اس دی برای نوت بوک خود استفاده کرده اید و اگر ظرفیت رم سیستم شما ایده آل باشد. تمامی نرم افزارهای مورد نیاز شما به خوبی اجرا می شود. ولی در بعضی از موارد ممکنه یه مشکل کوچیک داشته باشید. و اون مشکل اینه که زمانی که DVD را در درایو نوری قرار می‌دهید ،کارها به کندی پیش می‌رود. در بعضی موارد امکان داره دیسک شناشایی نشه. این اشکال در صورت اطمینان از سالم بودن DVD نشانه ای از ضعیف شدن درایو نوری شماست. معمولا بعد از 1000 بار خواندن و نوشتن اطلاعات ، دی وی دی رایتر ضعیف شده و به تعویض نیاز پیدا می‌کند. شما در مجموعه پارت‌ایران می‌توانید برای ارتقای درایو نوری خود اقدام کنید.

اگر شما قصد ارتقای درایو نوری نوت بوک خود را داشتید ، 2 راه حل دارید. راه اول استفاده از درایو نوری اکسترنال هست که از طریق رابط USB به رایانه قابل حمل شما متصل می‌شود. راه دوم لپ تاپ خود را به نزد یک متخصص ببرید. همکاران ما درایو نوری مناسب برای لپتاپ شما نصب می‌کنند.

بروز رسانی لپ تاپ خود را به پارت ایران بسپارید:

پارت ایران با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیر و ارتقای سرعت انواع لپ تاپ و نوت بوک ایسوس ، لنوو ، ایسر ، ام اس آی ، دل ، اچ پی و سایر برندهای معتبر فعالیت دارد. این مجموعه با کادری متخصص و متعهد ، در سریع ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی در زمینه ارتقای سخت افزاری و نرم افزاری انواع لپ‌تاپ ، نوت بوک یا اولترا بوک می‌باشد. حتی اگر شما کاربر مک بوک یا سرفیس هستید اصلا نگران نباشید. خدمات پارت ایران نصیب شما نیز خواهد شد.

شما می توانید از هر کجای کشور که هستید ، لپ تاپتون را برای ما ارسال نمایید. ما پس از عیب یابی و سرویس لپ تاپ ، بهترین پیشنهادات جهت ارتقای سرعت لپ تاپ قدیمی را به شما خواهیم داد. بعد از انجام کار دستگاه را به ایمن ترین روش ممکن بسته بندی کرده و برای شما ارسال خواهیم کرد.

مراجعه حضوری و ارسال پستی : اصفهان – خیابان طالقانی – مجتمع نور 1 – طبقه دوم – پارت ایران

چرا پارت ایران ؟

شاید از خودتون بپرسید که چرا من باید به پارت ایران اعتماد کنم؟ خب الان براتون توضیح میدم. اگر شما قصد ارتقا یا تعمیر لپ تاپ خودتون را داشتید ، قبل از هر کاری با شماره 35107-031 داخلی 112 تماس بگیرید. کارشناسان تعمیر لپ تاپ به شما مشاوره رایگان در مورد ارتقای دستگاه شما و متناسب با کارکردی که از اون انتظار دارید ارائه می‌دن. بعد از مشاوره اگر ساکن اصفهان یا شهر های اطراف هستید، دستگاهتون را به آدرس اصفهان – خیابان طالقانی – مجتمع نور 1 – طبقه دوم- مجتمع خد پارت ایران بیاورید. اگر ساکن سایر شهرهای کشور هستید از طریق پست ، دستگاهتون را برای ما ارسال کنید. ما دستگاه شما را تحویل گرفته و ارتقای دستگاه شما طبق مراحل زیر انجام میشه:

ارتقای لپ تاپ در اصفهان

مرحله اول : عیب یابی و نیاز سنجی

ابتدا دستگاه شما توسط متخصصین پارت ایران عیب یابی کامل سخت افزاری و نرم افزاری شده و تمامی مشکلات کامپیوتر مشخص می‌شود، سپس قطعات مورد نیاز برای ارتقای لپ تاپ شما اعلام می‌گردد.

مرحله دوم : اعلام هزینه

در این مرحله همکاران ما به شما مشتری گرامی ، علاوه بر این که قطعات مورد نیاز برای ارتقای سرعت لپ تاپ را اعلام می‌کنند. اگر دستگاه نیاز به سرویس داشته باشد به شما اطلاع می دهیم. همچنین هزینه قطعات و دستمزد تعویض و یا خدمات را به شما اعلام می‌کنیم. بعد از تایید مشتری وارد مرحله بعدی میشیم.

مرحله سوم : انجام ارتقا و در صورت نیاز تعمیرات

در این مرحله ، تعمیرات و ارتقای نوت بوک شما در سریع ترین زمان و به بهترین شکل ممکن انجام میشه. بعد از تکمیل کار ، پارت ایران با شما تماس گرفته و از شما میخواد که به دفتر مراجعه کنید و دستگاه خودتون را تحویل بگیرید.

مرحله چهارم : تحویل دستگاه و تسویه حساب

در این مرحله از کار ، شما اگر ساکن اصفهان و شهرهای اطراف هستید ، به صورت حضوری به دفتر تشریف میارید. دستگاهتون را تحویل می‌گیرید. اگر ساکن شهرستان هستید ، پارت ایران دستگاه شما را به صورت ایمن بسته بندی کرده و به محل سکونت شما ارسال می کند.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 × سه =