تعمیرات هارد ریکاوری و بازیابی اطلاعات

تعمیرات هارد | ریکاوری و بازیابی اطلاعات در اصفهان

مرکز تعمیرات هارد و ریکاوری و بازیابی اطلاعات در اصفهان پارت ایران بعنوان مرکز ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد در استان اصفهان فعالیت دارد. این مجموعه با 10 سال سابقه درخشان و همکاری با شرکت های معتبر از سابقه و اعتبار خوبی برخوردار است. شما می توانید انواع خدمات تعمیراتی و جراحی هارد را با اطمینان خاطر به این مجموعه بسپارید. پارت ایران در زمینه تعمیر انواع هارد فعالیت دارد.

تعمیرات و بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ

تعمیر هارد و ریکاوری اطلاعات انواع هارد اکسترنال

بازیابی فیلم های پاک شده از روی انواع هارد دوربین مدار بسته

هارد دیسک و اطلاعاتش چگونه آسیب می بیند؟!

آسیب دیدن هارد دیسک شما علت های متفاوتی دارد. اما هر کدام از این مشکلات به دلایل سهوی و یا عمدی بوجود می آید. اگر سوال شما این است که : آیا با نگهداری بهتر می توان عمر مفید داده ها را افزایش داد؟ پاسخ  “بله” است. هارد دیسک  یا همان H.D.D به وسیله چند دیسک معلق و چرخان عمل خواندن و نوشتن اطلاعات باینری را (بوسیله هد متحرک) انجام می دهد. اگر درحین فرایند خواندن و نوشتن اطلاعات، سوزن با سطح دیسک برخورد کند. دیسکت ها به مرور زمان دچار بد سکتور ( حفره های آسیب دیده ) خواهد شد و اطلاعات از بین می رود. اگر این حادثه بطور مکرر اتفاق بیفتد نهایتا هارد نیز بلا استفاده خواهد شد.

بیشترین مواردی که منجر به آسیب دیدن هارد دیسک مغناطیسی می شود:

  • تکان های شدید در حین انجام کار.
  • خاموش کردن ناگهانی سیستم .
  • نوسان برق و شوک الکتریکی .
  • باز کردن محفظه هارد .

انواع روش های بازیابی اطلاعات

برای بازیابی اطلاعات پاک شده راه حل های مختلفی وجود دارد. البته برخی از آنها آزمون و خطا بوده و ممکن است دیتای و الگوریتم های هارد شمارا برای همیشه نابود کند. روش بازیابی اطلاعات با توجه به نوع و مشکل پیش آمده متفاوت و متغیر است که برخی از این روش ها شامل موارد زیر می شوند.

  • بازیابی اطلاعات به وسیله نرم افزار های رایگان
  • برگرداندن اطلاعات پاک شده از طریق نرم افزار های حرفه ای دارای لایسنس
  • بازیابی اطلاعات به وسیله تعمیرات  دم دستی
  • بازگردانی حرفا اطلاعات پاک شده با کمک تجهیزات حرفه ای مثل PC 3000

اگر یکی از این قسمت ها آسیب جدی دیده باشد. داستان بازیابی اطلاعات شما طور دیگری رقم می خورد. بسیاری از این آسیب ها مشلات فیزیکی را برای سطح هارد و حفره های ذخیره ایجاد می کنند. اینگونه مشکلات معمولا نیاز به جراحی دارند.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

17 − 13 =