معرفی و بررسی لپتاپ های صنعتی

معرفی و بررسی لپتاپ های صنعتی

معرفی و بررسی لپتاپ های صنعتی review of Rugged laptops : کدام لپ تاپ مقاوم بهترین گزینه برای تجارت شما است؟ چه نوت بوکی نیاز دارید که بتواند قطرات و نشت آب بر آن اثر نگذارد، یا اینکه در شرایط سخت کار کند، یکی از این لپ تاپ ها پراستقامت زیر می تواند گزینۀ شما باشد.

در حالی که تهدیدهای مجازی برای کامپیوترهای شخصی ما موضوع اصلی می باشد – زیرا ویروس ها و حملات سایبری می توانند به طور همزمان میلیون ها کامپیوتر را تحت تأثیر قرار دهند – سیستم های ما همچنین با تهدیدات صدمه فیزیکی روبرو هستند که می تواند آنها را موقتاً برای تعمیرات یا در صورت خسارت فاجعه بار به اندازه کافی از کار بیندازد.

ویژگی ها

برای مقابله با خطرات احتمالی فیزیکی برای کامپیوترهای در حال کار، تولیدکنندگان با آنچه لپ تاپ های “صنعتی یا پراستقامت” شناخته می شوند پاسخ دادند. نوت بوک هایی که بهترین برای حمل و نقل کردن اند و می توانند در برابر ضربه و تحرکات مقاومت کنند. از لحاظ سخت افزاری نیز لپتاپ های صنعتی دارای قطعات با دوامی هستند که میتواند در محیط های گوناگون بهترین عملکرد را ارائه کنند.

حداقل دفاعیات لپ تاپ های صنعتی شامل ضربه گیرهایی است که می توانند در برابر سقوط بر زمین و برخورد با اجسام دیگر آسیب نبینند و با صفحه کلیدهای مخصوص محافظت شده که می توانند از رطوبت و قطرات آب و مایعات ریخته شده روی آنها محافظت کنند. اگر در محیط های چالش برانگیزتر کار می کنید – در یک مکان ساخت و ساز یا در شرایط آب و هوایی بد – نوت بوک های صنعتی برای کنترل آن شرایط طراحی شده اند.

در قسمت زیر شما را با چند دستگاه لپ تاپ صنعتی آشنا خواهیم کرد

Dell Latitude 7424 Rugged Extreme

Dell Latitude 7424 Rugged Extreme

یکی از نشانه های یک لپ تاپ واقعا صنعتی این است که تست MIL-STD-810 را پشت سر بگذارد، که یک استاندارد نظامی برای دوام در شرایط مختلف محیطی است. سری لپ تاپ های Latitude Rugged Express همه دارای گواهینامه MIL-STD-810 هستند و از مدل پرچمدار 7424 شروع می شوند. این صفحه نمایش 14 اینچی 1080p ساخته شده که یک صفحه لمسی مقاوم در برابر آن است و به شما امکان می دهد با دستکش یا خودکار استفاده شود و همچنین دارای 1000 نیت روشنایی است تا در صورت استفاده در بیرون از نور روز کاملاً قابل مشاهده باشد.

ویژگی های صنعتی شامل حفاظت از قطرات آب تا 3 فوت هنگام استفاده یا در حالت روشن و 6 فوت هنگام خاموش شدن و دارای محافظت IP65 است، به این معنی که نوید محافظت کامل در برابر گرد و غبار و محافظت در برابر جت های آب را می دهد. جای تعجب نیست که نه کوچک است (اگر باتری دوم یا دسته حمل آن را اضافه کنید 7.6 پوند به بالا) و نه ارزان (به خصوص اگر فراتر از پیکربندی پایه پردازنده Intel Core i3 ، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت SSD ارتقا دهید)، اما احتمالاً همانطور که دل ارائه می دهد یک سیستم جان سخت است.

Dell Latitude 5420 Rugged

همانطور که از نامش پیداست، 5420 فاقد ویژگی های “سطح بالای” 7424 مانند صفحه لمسی فوق العاده روشن و مقاوم به عنوان یک ویژگی استاندارد است. با محافظت از نفوذ IP52، می تواند از گرد و غبار محافظت کند (اما کاملا محافظت نمی کند) و از رطوبت محافظت محدود می کند و حفاظت از قطره 3 فوت در حال عبور است.

از طرف دیگر، اگر نیازی به چنین ویژگی های فوق العاده صنعتی ندارید، 5420 نازک تر و سبک تر است (وزن شروع 4.9 پوند) و بسیار ارزان تر است. همچنین با مشخصات پایه مشابه 7424 ارائه می شود و همچنان از شاسی آلیاژ منیزیم و پشتیبانی از باتری دوتایی بهره می برد.

Durabook Z14I

از معرفی و بررسی لپتاپ های صنعتی؛ Durabook که یک تولید کننده تخصصی کامپیوترهای صنعتی است، با Z14I خود رقیبی برای Dell Latitude 7254 Extreme ارائه می دهد. با صفحه نمایش 14 اینچی مشابه – فوق العاده روشن و لمسی برای دستکش، قلم و انگشتان – و دارای گواهینامه MIL-STD 810G و دارای امتیاز IP65 ، Z14I.

در حالی که قیمت اولیه آن کمی بیشتر از 7254 است، Durabook مزایای زیادی برای این هزینه اضافی دارد. ابتدا ، پیکربندی پایه آن شامل یک پردازنده Core i5 نسل هشتم به جای Core i3 نسل هفتم، همراه با 256 گیگابایت حافظه SSD به جای 128 گیگابایت است.

دوم، Z14I همچنین دارای گواهینامه MIL-STD-461G است و به آن سطح محافظت بیشتری در برابر تداخل الکترومغناطیسی می دهد، که ممکن است مورد توجه ویژه ای برای مشاغل مرتبط نظامی و هسته ای باشد.

منبع: معرفی و بررسی لپتاپ های صنعتی

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

یازده + 13 =