پردازنده های نسل 11 اینتل

شرح محصول: پردازنده های نسل یازده اینتل 11 Intel Core با Intel Iris Xe Graphic

پردازنده های 11th Gen Intel Core i7-1185G7 با گرافیک Intel Iris Xe، بخشی از جدیدترین پردازنده 11th Gen Intel Core، بهترین پردازنده برای لپ تاپ های سبک است. این پردازنده از هر چیزی در کلاس خود پیشی می گیرد – با پیشرفت های عمده در هر زمینه ای که برای شما مهم است. پردازنده های Gen 11th Intel Core performance عملکرد پردازنده پیشرو در صنعت، گرافیک همه جانبه، شتاب شگفت انگیز، هوش مصنوعی و بهترین اتصال سیمی و بی سیم در کلاس خودش را برای کمک به تمرکز شما، ایجاد و تعامل در سطوح جدید را گرد هم می آورند.

عمیق، خلاق، ارتباطی

بهترین کمک خود را در هر کجا انجام دهید

پردازنده های نسل 11 اینتل به شما امکان تولید، ایجاد، اتصال و همکاری را از هرجای دیگر می دهند البته مانند گذشته. این نسل جدید پردازنده ها، مجهز به ترانزیستورهای SuperFin جدید اینتل، ترکیبی از جدیدترین و جدیدترین فناوری های کلاس 2، مانند Wi-Fi 6 (Gig +) ، Thunderbolt 4، رمزگشایی رسانهAV1 ، Gen 4 PCIe رابط کاربری و ویژگی های امنیتی سخت افزاری.

پردازنده با کلاک تا 4.8 گیگاهرتز توربو، Intel Optane H10 با ذخیره سازی حالت جامد یا SSD، سریعترین بهره وری بیشتری کسب کنید. و اولین پردازنده تلفیقی Thunderbolt 4 تنها کابل اتصال جهانی دستگاه ها، پشتیبانی از حداکثر 4 نمایشگر HDR K4 همزمان.

رهبری انقلاب سوم هوش مصنوعی AI

اینتل در حال تغییر بازی با هوش مصنوعی در رایانه شخصی است. پردازنده های نسل 11 اینتل بالاترین عملکرد شتاب دهنده AI را که تاکنون برای لپ تاپ های سبک و سبک ساخته شده ارائه می دهند. این به طور منحصر به فرد برای تسریع چشمگیر آخرین برنامه های پیشرفته AI و گردش کار مدرن طراحی شده است. هوش مصنوعی به همکاری عمیق تر کمک می کند. با سرکوب سر و صدای عصبی و حتی وضوح فوق العاده فیلم برای تماس های ویدیویی حرفه ای در هر محیطی با استفاده از آخرین رمزگذاری با پهنای باند کم و بهترین فناوری Wi-Fi برای کنفرانس ویدیویی. این یک تغییر انقلابی را ایجاد می کند، و امکان ویرایش عکس و فیلم جدید را با سرعت باورنکردنی فراهم می کند. اکنون همه می توانند مانند یک حرفه ای همکاری و خلق کنند.

قدرت تخیل پردازنده های نسل 11 اینتل

معرفی Intel Iris Xe Graphics – در بازی و گیم!

گرافیک جدید Intel Iris Xe عملکرد گرافیکی مجزا را در لپ تاپ های زیبا، باریک و سبک ارائه می دهد. پردازنده های نسل یازده  Intel Core graphics با گرافیک Intel Iris Xe بازی های برتر را با نرخ فریم عالی و قابل پخش در FHD کامل نسبت به رقبا امکان پذیر می کنند. گرافیک Intel Iris Xe همچنین با پشتیبانی از میلیاردها رنگ، HDR10، صدای Dolby Atmos و پخش طولانی مدت محتوای مجهز به Dolby Vision با سخت افزاری پر سرعت، که جزء پیشرفته ترین هاست، تصاویر درخشان ارائه می دهد.

نه تنها می توانید بازی های برتر را با حداکثر 1080P با سرعت 30 فریم در ثانیه انجام دهید و از یک تجربه سرگرمی فوق العاده غوطه ور لذت ببرید، همچنین پردازنده های نسل یازده با گرافیک Intel Iris Xe شما را قادر می سازند تا پروژه های خلاقانه ای را با سرعت چشمگیر و مجهز به هوش مصنوعی شتاب دهنده سخت افزار منحصر به فرد انجام دهید، همه در یک لپ تاپ زیبا، ظریف و سبک با عملکرد برتر.

یک کلاس جدید از لپ تاپ ها

لپ تاپ های طراحی شده بر روی پلتفرم Intel Evo for برای انجام کارها در هر مکانی ساخته شده اند و به طور انحصاری توسط پردازنده های نسل یازده با گرافیک Intel Iris Xe تغذیه می شوند. هر یک از این طراحی های لپ تاپ تنظیم، آزمایش و تأیید شده است تا تجربیاتی را که بیشترین اهمیت را برای کسانی که رویای بزرگ دارند، به دست آورند. – پاسخگویی باورنکردنی، عمر باتری در دنیای واقعی، شارژ سریع و بالا آمدن فوری – همه در سبک های برتر، نازک و سبک است. نشان Intel Evo the بیانگر ترکیبی کامل از ویژگی ها و فن آوری ها است که تحت شرایط روزمره برای یک تجربه استثنایی آزمایش شده و انتظارات آن را برآورده می کند. با آمدن از برنامه نوآوری Project Athena، طراحی های دارای پلت فرم Intel Evo expectations انتظارات شما را از لپ تاپ شما تغییر خواهد داد.

منبع: 11th Gen Intel Core Processors

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

پانزده + 10 =