windows_11-min

نصب ویندوز 11 در اصفهان | معرفی کامل Windows 11

کم کم باید با ویندوز 10 خداحافظی کنیم. مایکروسافت رسما اعلام کرد که از سال 2025 پشتیبانی خود را از این سیستم عامل بر می‌دارد. این کمپانی چند روز گذشته ویندوز 11 را معرفی کرد. عضو جدید خانواده ویندوز قراره با ظاهری متفاوت به میدان بیاید. به گفته سایت رسمی این شرکت Windows 11 قرار شده که مشکلات موجود در نسخه های قبلی ویندوز را بهبود ببخشد. این نسخه از ویندوز سعی کرده شبیه Mac OS و Chrome OS نشان بدهد. یکی از ویژگی هایی که در ویندوز 11 توسعه یافته ، امکان استفاده از چند مانیتور به صورت همزمان هست. این سیستم عامل محبوب مایکروسافت از لحاظ گرافیکی نیز خود را تقویت کرده است. از اخبار اعلام شده مشخصه که این سیستم عامل به طور ویژه مورد توجه گیمرها قرار خواهد گرفت. چون از طرح ها و افکت های متفاوتی نسبت به قبل استفاده کرده است.

نصب ویندوز 11 در اصفهان

زمان انتشار ویندوز 11

ممکنه شما هم یکی از طرفداران پر و پا قرص مایکروسافت باشید و بخواهید بدانید که این نسخه از ویندوز دقیقا کِی منتشر میشه؟ اخیرا یک نسخه غیر رسمی Windows 11 منتشر شده. ولی تمامی امکانات گفته شده را رونمایی نکرده. نسخه رسمی ویندوز 11 قراره اکتبر سال جاری برای برخی از کاربرد‌ها منتشر شود. اوایل سال 2022 این نسخه از ویندوز به طور رسمی در دسترس عموم افراد قرار میگیرد.

زمان انتشار ویندوز 11

فعلا خبر رسمی در مورد تاریخ انتشار نسخه نهایی ویندوز 11 اعلام نشده. اما زمان انتشار احتمالی این نسخه از ویندوز مهر 1400 هست. تنها خبری که فعلا معتبر است ، برای کاربران ویندوز 10 ارتقا به نسخه 11 کاملا رایگان هست. همچنین مایکروسافت فقط تا سال 2025 از ویندوز 10 پشتیبانی می‌کند. زمانی که به طور رسمی این سیستم عامل منتشر شد ، به شما اعلام خواهیم کرد.

برای استفاده از اولین نسخه ویندوز 11 داوطلب شوید!

آیا می دانستید شما هم می‌توانید به عنوان داوطلب برای نسخه رسمی ویندوز11 ثبت نام نمایید !؟ از طریق Windows Insider مشخصات ( اکانت مایکروسافت ) خود را وارد کنید. بعد از تکمیل اطلاعات ، و در  زمان انتشار اولین نسخه از ویندوز 11 ، آپدیت بر ویندوز 10 لپ تاپ شما اعمال شده و بروز رسانی انجام می شود.

مایکروسافت در حال رقابت با APPLE

مایکروسافت با رونمایی از چهره جدید ویندوز که شباهت زیادی به سیستم عامل مک دارد ، میخواهد قدرت خود را به رخ کمپانی APPLE بکشد. سیستم عامل مک بوک از لحاظ گرافیکی تصویر سازی فوق العاده ای داره و توجه کاربران ویندوز را به خودش جلب میکنه.

مایکروسافت در حال رقابت با APPLE

خب البته این نکته مثبت میتونه چشمهای کاربران مک بوک را به خودش خیره میکنه. در اجرای چند برنامه به صورت همزمان ویندوز11 عملکرد بهتری داره. در سیستم عامل مک نهایتا 2 برنامه را به صورت همزمان در صفحه نمایش می‌توانید ببینید. ویندوز 11 یک ویژگی جدید Snap Layouts را ارائه داده که برای شما این امکان را فراهم میکنه تا 3 برنامه را در کنار هم اجرا کنید. علاوه بر این از میان طرح های دیگر مانند شبکه 2×2 برای چهار نرم افزار یا در سمت چپ و دو در سمت راست ، یکی را انتخاب کنید.

پشتیبانی از قابلیت لمسی بودن رابط کاربری ویندوز 11 نسبت به MAC OS بهتر عمل می‌کند. در حالی که شرکت اپل در برابر رابط کابری لمسی خود تعصب به خرج می‌دهد ، رابط لمسی ویندوز 11 نسبت به ویندوز 10 بهبود یافته. فضای بیشتری بین نمادها ، اهداف لمسی بزرگتر و نشانه های بصری برای اندازه گیری و جابجایی پنجره ها خواهید دید. صفحه کلید لمسی نیز بهتر می‌شود.

ویندوز 11 نسبت به سیستم عامل مک هوشمند تره

ویندوز 11 هوشمندتر عمل می‌کند. فرقی ندارد که شما در چه محیطی با لپ تاپ کار می‌کنید. ویندوز11 نور و شرایط محیطی مناسب را به صورت خودکار برای شما فراهم میکنه. در صورتی که در سیستم عامل مک اینطوری نیست. همچنین Windows 11 انعطاف پذیری بیشتری هنگام اتصال چند مانیتور به صورت همزمان دارد.

برنامه‌های رایگان موجود در App Store ویندوز 11 بسیار بیشتر از مک هست. فروشگاه مایکروسافت در طول ویندوز 10 بهترین نبود ، اما با ویندوز 11 بسیار بهتر می شود ، فروشگاهی که بسیار بازتر از Wall Garden در macOS است. یکی از مهم ترین دلایل اینهکه به شرکت های تجار بزرگ مانند Adobe اجازه می دهد تا بتوانند برنامه های خود را رایگان به اشتراک بگذارند.

ویندوز 11 نسبت به سیستم عامل مک هوشمند تره

لپ تاپم چه امکاناتی داشته باشه تا بتونم ویندوز 11 را نصب کنم !؟

سوال بسیاری از کاربران اینه که ویندوز11 روی چه لپتاپی نصب میشه !؟ اجرای هر سیستم عامل یا نرم افزار به یک ( حداقل )  سخت افزار نیازمند است. برای اجرای Windows 11 بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر بهتره دستگاه شما به درایو SSD مجهز باشد تا بتوانید سرعت واقعی ویندوز11 را احساس کنید. همچنین حداقل سخت افزار مورد نیاز برای نصب سیستم عامل جدید مایکروسافت شامل موارد زیر می‌باشد:

لپ تاپم چه امکاناتی داشته باشه تا بتونم ویندوز 11 را نصب کنم !؟
  • حداقل حافظه داخلی : 64 گیگابایت که بهتره سیستم عامل بر روی حافظه اس اس دی نصب شود. با این کار به قول معروف هنگی نداره.
  • حداقل رم مورد نیاز برای اجرای روان ویندوز 11 معادل 4 گیگابایت ظرفیت می‌باشد؛ ولی بهتره که حداقل RAM نوت بوک شما 8 گیگابایت باشد. چون امروزه بسیاری از نرم افزارها با کمتر از این مقدار ، قابل اجرا نمی باشند.
  • پردازنده 64 بیتی دو هسته ای  محصولات INTEL و AMD برای اجرای راحت ویندوز 11 مورد نیازه.
  • گرافیک 1 گیگابایتی اینتل به همراه یک گیگابایت پردازنده گرافیکی ( GPU )  می‌تواند نیاز ویندوز 11 را به خوبی رفع کند.

فروشگاه اینترنتی پارتاکو انواع حافظه اس اس دی برای نصب ویندوز 11 را با مناسب ترین قیمت بازار برای شما فراهم نموده است.

از کجا بفهمم ویندوز 11 روی لپ تاپ من نصب میشه یا نه؟

برای این کار ، مایکروسافت نرم افزاری ارائه داده که مشخصات سخت افزاری رایانه شما را بررسی می‌کند و به کاربر نشان می‌دهد که : آیا Windows 11 برای دستگاه (لپ تاپ یا کامپیوتر ) من نصب میشه یا نه! ؟ نام این ابزار PC Health Check هست که از سایت مایکروسافت میتوان آن را دانلود کرد.

ویندوز 11 سیستم عامل محبوب گیمرها

برنامه DirectX 12 Ultimate به طور پیش فرض بر روی این نسخه از ویندوز نصب هست.. همچنین قابلیت Auto HDR برای ویندوز11 فعاله. این ویژگی وضوح و روشنایی تصویر بازی را به طور خیره کننده ای افزایش می‌دهد. بنابراین جزئیات واضح تری از تصاویر مشخصه.

از گرافیک خیره کننده ویندوز لذت ببرید

به لطف ویژگی Auto HDR کیفیت تصاویر بازی افزایش چشمگیری داشته. این ویژگی عمق رنگ بیشتری از تصاویر را ارائه می‌دهد و شاهد وضوح رنگ بیشتری خواهید بود. جالبه بدونید که این فناوری برای اولین بار در XBOX به کار برده شد و کاربران زیادی از آن استقبال کردند.

ویندوز 11 سیستم عامل محبوب گیمرها

پشتیبانی گسترده از تجهیزات سخت افزاری

عضو جدید مایکروسافت از پپشتیبانی سخت افزاری فوق العاده ای برخورداره. به طوری که از اتصال تمامی دسته‌های بازی XBOX ، کارت گرافیک اکسترنال و سایر تجهیزات جانبی کاملا پشتیبانی می‌کند. همچنین شما می‌توانید هرگونه تجهیزات جانبی مربوط به بازی را به لپ تاپ وصل کرده و از بازی لذت ببرید.

رونمایی از پیام رسان اختصاصی مایکروسافت

مایکروسافت برای ویندوز11 ابزار جدیدی به نام پیام رسان CHAT معرفی نمود. این برنامه پیش فرض در ویندوز 11 نصب هست. همچنین برای شما این امکان را فراهم میکنه تا با خیال راحت ، با دوستانتان که از مایکروسافت حساب کاربری دارند ، در ارتباط باشید. این ابزار به شما این امکان را میده تا ( مانند نرم افزار Any Desk ) صفحه نمایش را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. جالبه بدونید در این پیام رسان میتونید با دوستانتون تماس تصویری داشته باشید.

رونمایی از پیام رسان اختصاصی مایکروسافت

نصب ویندوز 11 در اصفهان

پارت ایران به محض منتشر شدن نسخه اصلی این عضو جدید مایکروسافت برای شما خدمات نصب جدیدترین نسخه ویندوز 11 در شهر اصفهان را برای شما انجام می‌دهد. این مجموعه با کادر متخصص و متعهد ، کلیه خدمات مربوط به نصب Windows 11 ، آپدیت درایورها در اصفهان را به بهترین شکل ممکن و کمترین قیمت بازار ارائه خواهد داد.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

شش + شانزده =