کلید موفق در تجارت پساکرونا 19 COVID

کلید موفق در تجارت پساکرونا 19 COVID

کلید موفق در تجارت پساکرونا 19 COVID : با ادامه تأثیر همه گیر COVID-19 بر اقتصاد، شرکت های سراسر جهان مجبور شده اند برای محافظت از کارمندان و مصرف کنندگان خود به دنبال اصلاحات دیجیتالی باشند. مشاغل چاره ای جز بررسی و اصلاح استراتژی های عملیاتی خود برای یافتن راه های جدید برای عملکرد بهتر ندارند.

کسانی که قبل از این بحران در ایجاد توانایی های دیجیتالی خود سرمایه گذاری کرده اند  قادر به ادامه همکاری با تیم های خود هستند. به همین ترتیب، این مشاغل برای مدیریت و بهبودی از بحران COVID-19 بهترین موقعیت را دارند. با مشتری درگیر هستند و فروش دارند زمانی که اقتصاد تقریباً متوقف شده است. در زیر چند نمونه از مشاغل در نحوه استفاده از استراتژی های جدید برای پیمایش موفقیت آمیز این چالش جدید آورده شده است.

کنفرانس ویدیویی برای همکاری بهتر

در خانه بمانید، دستورالعمل های رعایت فواصل اجتماعی و محدودیت ها، شرکت ها را مجبور می کند به راحتی با کنفرانس ویدیویی به کارها و امور خود بپردازند. در حالی که بسیاری از شرکت ها قبلاً روی ابزار انتقال دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند، اما SMB ها (تجارت های کوچک و متوسط) از نظر سازگاری عقب مانده اند و احتمالاً در معرض خطر بیشتر یا نقض مسائل امنیتی قرار دارند زیرا منابع لازم برای یک تیم پشتیبانی قوی IT را ندارند.

رهبران بازار پلتفرم های کنفرانس ویدئویی مانند مایکروسافت، گوگل، اسلک، زوم و سایر موارد، به دلیل تلاش مشاغل برای ارتباط با نیروی کار خود از راه دور و ارتباط با مصرف کنندگان، افزایش قابل توجهی در استفاده از این ابزارها مشاهده کرده اند. برخی از این خدمات به صورت رایگان ارائه می شود، اما SMB ها باید بدانند، ممکن است رایگان نباشد و بابت انچه دریافت می کنند باید پول پرداخت نمایند. اگرچه این سرویس ها بصری و ارزان به نظر می رسند، اما ممکن است آسیب پذیری هایی را در امنیت شما ایجاد کنند که از آنها اطلاع نداشته باشید.

آشنائی و آموزش کاربرد های کمتر شناخته شده و پر استفاده وب کم ها

مجله National Law Review به تازگی نکاتی درباره نحوه ادغام ایمن کنفرانس ویدیویی برای اطمینان از محافظت از شما در تجارت پساکرونا منتشر کرده است:

در مورد استفاده از فناوری های جدید در دستگاه ها یا انجام امور کاری، مانند جلسات تیم، به کارکنان در مورد سیاست های شرکت و دستورالعمل های قابل قبول، آموزش دهید. برای جلوگیری از افشاء غیرمجاز یا سهوی اطلاعات حساس کارمندان یا شرکت، کارمندان باید بدانند که ابتدا با توسط یک تیم تعیین شده مانند تیم IT یا تیم حقوقی بررسی کنند که آیا محصول جدید تحریم شده است یا خیر و یا تحت حاکمیت تجاری یا توافق نامه ای اداره می شود که با ایمن نگه داشتن اطلاعات حساس از شرکت و کارمندان آن محافظت می کند.

از تولیدکننده محصول تحقیق کنید تا در مورد هرگونه عملکرد گذشته که ممکن است عدم رعایت حریم خصوصی و امنیت داده ها را در اولویت قرار دهد، مانند دادخواست های گذشته، تحقیقات، توجه منفی رسانه ها یا توجه مصرف کنندگان، و یا توافق با آژانس های تحقیقاتی دولتی، اطلاعات کسب کند.

با ایجاد فرهنگ حفظ اطلاعات در فضای مجازی و بالابردن آگاهی در مورد استفاده شخصی یا اعضای خانواده از آن، همه افراد را ایمن نگه دارید. به عنوان مصرف کننده، وقت خود را برای خواندن شرایط استفاده و اعلامیه های حریم خصوصی اختصاص دهید، تا بدانید که چگونه اطلاعاتی را که برای استفاده از یک محصول آنلاین مانند ضبط ویدیو و متن مکالمه به اشتراک می گذارید، ایمن می شود و به اشتراک می گذارد.

پرداختن به محافظت از داده ها از طریق VPN ها در تجارت پساکرونا

امنیت و محافظت از داده ها با نیروی کار از راه دور بیش از هر زمان دیگری حیاتی است. چه زمانی که کارمندان از کامپیوترهای شرکت و چه از کامپیوترهای شخصی در منزل، اتصال آن باید ایمن باشد. مشاغل تشویق می شوند تا از شبکه های خصوصی مجازی (VPN) برای اطمینان از امنیت داده ها و کاهش خطر نشت داده ها استفاده کنند.

VPN ها یک تونل رمزگذاری شده ارائه می دهند که از داده های شما و محل کارمندان شما محافظت می کند. علاوه بر این، یک VPN خوب به شما امکان می دهد تا نحوه دسترسی کارمندان از راه دور به اینترنت، ساعات کار را کنترل کنید.

برای امنیت بیشتر، ما استفاده از احراز هویت چند عاملی (MFA) و همچنین استفاده از پلاگین ها و ویجت ها و به روزرسانی های منظم در شبکه شما را تشویق می کنیم تا اطمینان حاصل شود که در برابر تهدیدهای رو به رشد محافظت می شود. شرکت ها باید برای مقابله با چالش ها و کشف فرصت های جدید هنگام تلاش برای غلبه بر بحران، مدل های تجاری خود را دوباره بررسی کنند.

منبع: 2 Keys to Successful Team Collaboration Post-COVID تجارت پساکرونا

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

20 + 7 =